Ellinor

- Drömmen att bli hockeyproffs!

Ger aldrig upp

Kategori: Allmänt

Du hade mitt hjärta i din hand men du lät det rinna ut som sand.
Du kanske inte bryr om mig men jag kommer alltid älska dig!
Det finns inga ord som kan beskriva dig. Du mitt hjärta har. Lämna mig aldrig ensam kvar. I mörkret jag är vid din sida och det kommer jah alltid vara.
Hoppas du me känner så om du inte gör. Är det min röst som bara hör (s)
Du kan dra mig tillbaka men jag går alltid framåt.
Du kan slå mig hur många gånger du vill, för jag slår aldrig tillbaxs.
Du kan krossa mitt hjärta om och om igen, jag kommer aldrig krossa ditt.
Utan dig jag inget liv pallar. Men en sak är säker du är helt otrolig precis som du är! Önskar att du var här, hos mig. Kanske du ser detta på din status sig.
Jag älskar dig! Det är tre ord som faller direkt. Du och jag det bästa som hänt. När jag skriver detta faller en tår. Du kommer aldrig säkert aldrig gilla mig mig. Jag är inte perfekt det är ren fakta.
Du kan dra mig tillbaka men jag går alltid framåt.
Du kan slå mig hur många gånger du vill, för jag slår aldrig tillbaxs.
Du kan krossa mitt hjärta om och om igen, jag kommer aldrig krossa ditt.
Du kan krossa min själ. Du kan krossa mitt allt. Men jag kommer alltid vara. Det går inte förklara, hur mycket jag älskar dig! Fjantigt det är det och skriva min känslor på en jävla papper. Men jag är som jag..... Och kommer alltid vara. Du kan inte ändra mig med ord.
För jag är som jag är och kommer alltid vara!
Du kan dra mig tillbaka men jag går alltid framåt.
Du kan slå mig hur många gånger du vill, för jag slår aldrig tillbaxs.
Du kan krossa mitt hjärta om och om igen, jag kommer aldrig krossa ditt.
Du hade mitt hjärta i din hand men du lät det rinna ut som sand.
Du kanske inte bryr om mig men jag kommer alltid älska dig!
Det finns inga ord som kan beskriva dig. Du mitt hjärta har. Lämna mig aldrig ensam kvar. I mörkret jag är vid din sida och det kommer jah alltid vara.
Hoppas du me känner så om du inte gör. Är det min röst som bara hör (s)
Du kan dra mig tillbaka men jag går alltid framåt.
Du kan slå mig hur många gånger du vill, för jag slår aldrig tillbaxs.
Du kan krossa mitt hjärta om och om igen, jag kommer aldrig krossa ditt.
Utan dig jag inget liv pallar. Men en sak är säker du är helt otrolig precis som du är! Önskar att du var här, hos mig. Kanske du ser detta på din status sig.
Jag älskar dig! Det är tre ord som faller direkt. Du och jag det bästa som hänt. När jag skriver detta faller en tår. Du kommer aldrig säkert aldrig gilla mig mig. Jag är inte perfekt det är ren fakta.
Du kan dra mig tillbaka men jag går alltid framåt.
Du kan slå mig hur många gånger du vill, för jag slår aldrig tillbaxs.
Du kan krossa mitt hjärta om och om igen, jag kommer aldrig krossa ditt.
Du kan krossa min själ. Du kan krossa mitt allt. Men jag kommer alltid vara. Det går inte förklara, hur mycket jag älskar dig! Fjantigt det är det och skriva min känslor på en jävla papper. Men jag är som jag..... Och kommer alltid vara. Du kan inte ändra mig med ord.
För jag är som jag är och kommer alltid vara!
Du kan dra mig tillbaka men jag går alltid framåt.
Du kan slå mig hur många gånger du vill, för jag slår aldrig tillbaxs.
Du kan krossa mitt hjärta om och om igen, jag kommer aldrig krossa ditt.
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin rapp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: